سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه اطلاع رسانی مباشر
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
 
 

سردار شهید محمد فتح اللهی(شهید دفاع مقدس)

زندگینامه= شهید محمد فتح اللهی متولد سال 1345 از فرماندهان اطلاعات عملیات تیپ جوادالائمه لشگرهمیشه پیروز25 کربلا در 15 فروردین ماه سال65در منطقه عملیاتی والفجر 8 و درادامه فتح، و پاک سازی شهر فاو عراق در اثر اثابت ترکش خمپاره از ناحیه سر بشدت مجروح ،و به فوز عظمی شهادت نائل گشت. از این شهید بزرگوار تنها یک دختر به یادگارمانده است که بعد از هشت ماه از شهادت آن سردارپاه به عرصه وجود گذاشت
برگرفته از http://ikuhsar.blogfa.com به نقل از نیوزنکا

سخن = اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
حمد و سپاس خدای عالمیان را، خدائی که به ما لطف کرد و ما را مسلمان قرار داد
و خدائی که کرم فرمود و نعمت بزرگ انقلاب و رهبری بزرگوارش را به ما عطا فرمود
خدائی که نعمت بزرگ جنگ را ارزانی داشت و سلام بر آقا امام زمان(عج) و نایب بر حقش و سلام بر پیامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ع) و تمامی انبیاء و سلام بر ائمه اطهار(ع) و تمامی شهیدانوصیت نامه خود را در حالی می نویسم که با توجه به کثرت گناه و دوری از خدا هیچگونه لیاقت کشته شدن در راه حق را در خود نمی بینم.
اما از دیگر امید به رحمت بیکران خداوند مرا بر آن وا داشت که شاید خداوند ما را قبول کند.
و اما همانطوری که می دانید بزرگترین مسئله انقلاب جنگ است و امام عزیز نیز بارها بر تقویت جبهه ها تاکید فرمودند و اما سخن امام، سخن تمام شهیدان است و سخن شهیدان هم همین است که جبهه‌ها را باید حفظ کرد و اینطور نیست که دوست و آشنائی از ما شهید بشوند. دیگر احساس مسئولیت نکنیم بلکه هر فرد از افراد رزمنده که به جمع شهیدان می پیوندند، مسئولیت نفرات پشت جبهه را زیادتر می‌کند و پر کردن جبهه‌ها نیز واجب کفائی است. خلاصه اینکه باید به فرمان امام امت لبیک گفت نه تنها در این مورد بلکه در هر پیشامدی که ممکن است برای انقلاب پیش آیدهمانطوری که تاکنون تمامی جریانات و خطوط انحرافی که در مقابل حرکت مردم قرار گرفته با یاری خداوند به رهبری امام به شکست کشیده شده می‌شود و انشاالله به یاری خداوند و با همکاری امت حزب الله این جنگ با پیروزی کامل اسلام و مسلمین خاتمه می‌یابد و امت حزب الله آماده می گردند تا برای آزادی قدس و کعبه از چنگ صهیونیسم قیام کنند و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم آورند.
اما، ای پدر و مادر عزیز و بزرگوارم مرا حلال کنید، شرمنده‌ام که از ابتدای زندگیم جز مزاحمت چیز دیگر برایتان نداشتم و نتوانستم برایتان کاری کنم از شما عاجزانه می‌خواهم برای آمرزش گناهانم دعا کنید و در مرگم صبر را اختیار کنید و از خدا بخواهید مرا جزء زمره شهیدان قرار بدهد.
مادر عزیز و مهربانم! بعد از مرگم زیاد گریه نکن و صبر اختیار کن و همیشه امام را دعا کن. مادرم نمی‌گویم گریه نکن، بکن. زیرا امام ما فرموده گریه کردن بر شهید زنده نگه داشتن نضهت است .گریه کن برای آقا ابا عبدالله الحسین (ع) با آن مردم بی وفای کوفه گریه برای حضرت زینب سلام الله علیها کن که بعد از شهادت 72 تن از یاران با وفای امام حسین (ع) هم سرپرست کودکان و یتیمان بود و هم بعد از شهادت امام حسین (ع) می بایستی نقش امام حسین(ع) را ایفا می‌کرد.
و اما ای خواهران و برادران یزید شراب می خورد و می خواست بر اهالی مجلس سخنرانی نماید که ناگه زینب(س) در مجلس یزید چنان سخن گفت که مجلس را بر علیه یزید شورانید و در آخر از تمامی دوستان و آشنایان و تمامی کسانی که حق بر گردن من دارند تقاضای بخشش می‌کنم و از همه می‌خواهم برای پیروزی رزمندگان اسلام و سلامتی امام و روحانیت مبارز دعا کنند.
در پایان بنا بر وظیفه شرعی و سنت رسول الله اینجانب محمد فتح الهی دارای شماره شناسنامه 409 متولد 1344 روستای کوهسار کنده، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا وصی خود را پدر و مادرم و ناظرین را عمو و دائی خویش می‌دهم هرچند که از مال دنیا چیزی ندارم.
به امید پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نور علیه ظلمت
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
برای فتح کربلا پیش بسوی جبهه‌ها. برگرفته از http://www.defapress.ir

-

شهادت:والفجر 8 - 15/1/65
مزار شهید:کوهسار کنده

منبع:نرم افزار روزنگار شهدا(کانون گفتگوی قرآنی)


موسی مباشری ::: یکشنبه 97/10/2::: ساعت 8:37 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 16
بازدید کل : 181418
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
پایگاه اطلاع رسانی مباشر
.:: لینک دوستان ::.
.:: لوگوی دوستان::.

.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت